środa, 17 sierpnia 2011

Newsletter

Dotarłam. Lot z Okęcia był przyjemny, ale jedzenie w samolocie - słabe. Zurich przywitał nas piękną pogodą, jest bardzo ciepło. Jedyne co zauważyłam na początku i co mi się spodobało - to to, że Zurich jest miastem pełnym ludzi różnych kultur i pozytywnej energii.
Podróż do mojego miejsca zajęła ponad pół godziny, ale miejsce samo w sobie jest piękne - nie czuję, jakbym żyła w jednej z największych aglomeracji Szwajcarii. Tu wszysto jest inne - ludzie są bardziej otwarci - poza nacjonalistycznymi plakatami, których nie ogarnęłam jeszcze, ale to zrobię.
Co działa na plus Zurichu? Komunikacja. Na lotnisku jest od razu główny dworzec, a stamtąd pociągi do każdej możliwej części Szwajcarii. Oferta komunikacyjna w tym państwie jest super. Wiele ofert, wiele ciekawych miejsc...
Ogółem - podoba mi się!:)

1 komentarz:

  1. Bardzo proszę o kontakt na adres marta.joniec@hrs.pl w celu możliwości skorzystania z Pani zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    Marta Joniec
    marta.joniec@hrs.pl

    OdpowiedzUsuń